Website is working in a trial mode

(Old version)
geo
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon

"სადაზღვევო კომპანია ალფა" აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის
პოზიციაზე.

“სადაზღვევო კომპანია ალფა" არის უნივერსალური სადაზღვევო კომპანია დაარსებული ერთ-
ერთი უმსხვილესი სამედიცინო ჰოლდინგის - "ავერსის" მიერ, რომელსაც ჯანდაცვის კუთხით

საქართველოს მოსახლეობის მომსახურების 20 წელზე მეტი გამოცდილება აქვს.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
 უმაღლესი განათლება;
 აუცილებელია სადაზღვევო სფეროში, კორპორატიული ან SME გაყიდვების მენეჯერის
პოზიციაზე მუშაობის, მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება,;
 MS Office - პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა;
 სასურველია რუსულისა და ინგლისური ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:
 კომუნიკაბელურობა;
 პასუხიმგებლობის უნარი;
 დეტალებზე ორიენტაციის უნარი;
 გუნდურობა;
 კრეატიულობა;
 პუნქტუალურობა.

ფუნქცია –მოვალეობები:
 კორპორატიული კლიენტის მოძიება, მათი მოთხოვნის შესწავლა;
 სადაზღვევო პროდუქტის შეთავაზება;
 შეხვედრების დაგეგმვა /ორგანიზება;
 პროდუქტის პრეზენტაციის წარმოება;
 სადაზღვევო ხელშეკრულების გაფორმება;
 არსებულ მომხმარებელთა ბაზების კონტროლი/ მუდმივი კომუნიკაცია;
 განახლებული სადაზღვევო პაკეტის შეთავაზება;
 გაყიდვის შემდგომ მომსახურების წარმოება;
 ყოველდღიური შედეგების წარმოება/სამუშაო პროცესის დაგეგმვა.

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი მონაცემები შემდეგ
მისამართზე: hralpha@alpha.ge გთხოვთ, წერილის თემის გრაფაში მიუთითოთ ვაკანსიის
დასახელება.