Website is working in a trial mode

(Old version)
geo
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon

ძირითადი ფუნქციები:

  • სს „საქართველოს ბანკის“ ჯგუფში შემავალი კომპანიების პირველი დონის 24/7 დისტანციური / სატელეფონო IT მხარდაჭერა;
  • მხარდაჭერის სამსახურში დაფიქსირებული მოთხოვნების/ინციდენტების რეგისტრაცია, კონტროლი მის დროულ შესრულებაზე და დახურვა მისი მოგვარების/შესრულების შემდეგ;
  • მოთხოვნის/ინციდენტების/ საბანკო პროდუქტების (დეპოზიტები, სესხები და ა.შ) ესკალაცია შემდეგ საფეხურზე, როგორც IT დეპარტამენტის შიგნით ასევე მის გარეთ;
  • კრიტიკული/გლობალური პრობლემის/ხარვეზის შემთხვევაში, მისი ზუსტი იდენტიფიკაცია.
  • 24/7ბანკის IT სისტემების მონიტორინგი.

 

სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

 

განათლება: უმაღლესი. ბაკალავრი / მაგისტრი ფიზიკა მათემატიკის ან ინფორმაციულ ტექნოლოგიების კუთხით

 

სამუშაო გამოცდილება: სასურველია სამუშაო გამოცდილება IT მომსახურების დარგში

 

აუცილებელი ცოდნა და უნარები:

  • Microsoft Windows Platforms;
  • Microsoft Office Applications;
  • Ethernet based LAN principles and standards, TCP/IP protocols;
  • Microsoft Active Directory Basics;
  • Microsoft Exchange Server Basics;
  • Computer Hardware and Software Basics;
  • Peripheral Devices Basics;
  • Network Equipment’s Basics;
  • Basic Telephony Principles Knowledge (VOIP).
  • სასურველია Oracle-ს მონაცემთა ბაზებთან მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია PL/SQL-ის ცოდნა.
  • კომუნიკაბელურობა;
  • კეთილგანწყობილება;
  • კონფიდენციალობა;
  • ინიციატივა;
  • შემოქმედებით-ტექნიკური აზროვნება;
  • სხარტი, ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნება;
  • მაღალი პროფესიული ეთიკა;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობადა გუნდური მუშაობის უნარი;
  • გამართული წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი.

  

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, შეავსეთ მოთხოვნილი ინფორმაცია, ატვირთეთ რეზიუმე/CV და დააჭირეთ ღილაკს „გამოაგზავნეთ განაცხადი“. რეზიუმეების მიღების ბოლო ვადაა, 22 იანვარი, 2024.

 

დაინტერესების შემთხვევაში იხილეთ ბმული