საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
  • სტუდენტებისთვის
    left arrow
  • აბიტურიენტებისათვის
    left arrow
  • კვლევა
  • კურსდამთავრებულები
  • საერთაშორისო ურთიერთობები
  • თსუ online
  • ინოვაციების ცენტრი
  • eng
    facebook
    youtube
    twitter icon
    linkedin icon

    2021-2022 სასწავლო წელი

    ასაკობრივი კრიზისი მოზარდობის პერიოდში ერიკ ერიქსონის  ფსიქოსოციალური თეორიის პერსპექტივიდან და მისი დაძლევის გზები

    ახალგაზრდული პოლიტიკა და პრაქტიკა საქართველოსა  და ევროპაში

    მინდობით აღზრდა, როგორც ალტერნატიული ზრუნვის ფორმა და არსებული გამოწვევები თბილისის მასშტაბით

    მშობლის როლი და ინკლუზიური განათლება

    ნარკოტიკის მოხმარების შედეგები და პრევენციის გზები საქართველოში

    ოჯახის მხარდაჭერისა და გაძლიერების პროგრამები და სოციალური მუშაობის წვლილი მათ ეფექტიანობაში

    პერსონალური ასისტენტის სერვისის როლი შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე პირთა ცხოვრებაზე

    რეზიდენტულ დაწესებულებაში მცხოვრებ ხანდაზმულთა ფსიქო-სოციალური პრობლემები საქართველოში

    ქუჩაში მცხოვრები და მომუშავე ბავშვების მდგომარეობა ეთნიკური თვალსაზრისით

    ხანდაზმულთა ბიო-ფსიქო-სოციალური გამოწვევები საქართველოში 

     

    2022-2023 სასწავლო წელი

    მხარდამჭერი პირების პრობლემები და სოციალური მუშაობა

    საქართველოს, რუსეთისა და ევროკავშირის ინტერესები შავი ზღვის რეგიონში

    სიღარიბე და სოციალური მუშაკის როლი

    სოციალური მუშაობის პროფესიაში დარჩენისა და სოციალური მუშაობის პროფესიიდან წასვლის მოტივატორები და დემოტივატორები კაცებისთვის საქართველოში

    2024-2025 სასწავლო წელის შემოდგომის სემესტრი

    სკოლისა და ოჯახის თანამშრომლობა ინკლუზიური განათლების პროცესში