საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
eng
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon

რეკრუტინგული და საკონსულტაციო კომპანია HR SPACE აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული ასისტენტის პოზიციაზე პარტნიორი სამედიცინო აპარატურისა და სახარჯი მასალების იმპორტ-რეალიზატორი კომპანისთვის

✔️ბიზნესის სფერო: სამედიცინო აპარატურისა და სახარჯი მასალების იმპორტი რეალიზაცია
✔️სამუშაო განაკვეთი: სრული (10სთ-18სთ)
✔️ადგილმდებარეობა: თბილისი;
✔️ანაზღაურება: 1000-1200ლარი


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

• აუცილებელია სასურველი კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა;
• სასურველია ადმინისტრაციული ასისტენტის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
• სასურველია მომხმარებელთან ურთიერთობისა და შეკვეთების გაფორმების გამოცდილება;
• განიხილებიან მე-4 დამამთავრებელი კურსის სტუდენტები, ვისაც ექნება სწავლისა და სამსახურის შეთავსების შესაძლებლობა
• აუცილებელია უმაღლესი განათლების ან არასრული (დამამთავრებელი კურსის) განათლების ფლობა;
•მნიშვნელოვანია ინგლისურის ფლობა თავისუფლად.


ფუნქცია-მოვალეობები:

• შემოსავლების სამსახურის ვებგვერდზე ზედნადებებების ატვირთვა;
• პარტნიორ კომპანიებთან წერილობით და ტელეფონით კომუნიკაცია;
• კანცელარია და ოფისის მომარაგება;
• სერვის ინჟინერთან ურთიერთობა ( კლიენტებთან შუამავლობა პრობლემის არსებობის, აპარატურის ისნტალაციის ან კალიბრაციის შემთხვევაში );
• ზედნადებებბის გაგზავნა;
• კომპანიის მომხმარებლებისათვის სრული მომსახურების გაწევა (პროდუქციის შეკვეთა, შეკვეთის მიღება დაგაგზავნა);
• შემოსავლების სამსახურის ვებგვერდზე ზედნადებებების ატვირთვა.
• პარტნიორ კომპანიებთან წერილობით და ტელეფონით კომუნიკაცია

პიროვნული თვისებები:

• კომუნიკაბელურობა;
• კარგი წერითი უნარი;
• პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
• დეტალებზე ორიენტირებულობა;
• სიახლის ათვისების უნარი;
• დროის მართვის უნარი.

კომპანია გთავაზობთ:

• კომფორტულ სამუშაო გარემოსა და კარგ გუნდთან ინტეგრირებას;
• კონკურენტულ ბონუსს;


✔️ თუ თვლით, რომ აკმაყოფილებთ ვაკანსიის მოთხოვნებს, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე მითითებულ მეილზე n.avsajanishvili@hrspace.ge და სათაურში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან მოხდება დაკავშირდება!