საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
eng
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon

კომპანია Nexia Solutions წარმოადგენს მაღალხარისხიანი IT სისტემების, ERP და CRM გადაწყვეტილებების, პროვაიდერს საქართველოს პროგრამული უზრუნველყოფის ბაზარზე. კომპანიის მისიაა, ხელი შეუწყოს ბიზნეს-პროცესების სისტემატიზირებული მართვის განვითარებას, ხოლო მიზანი - ERP და CRM მიმართულებით არსებული უახლესი პროგრამული გადაწყვეტილებების ხელმისაწვდომის ზრდა და საქართველოში ბიზნესის თანამედროვე მართვის კულტურის დამკვიდრებაა.

 

დეტალური ინფორმაცია კომპანიის შესახებ შეგიძლიათ, იხილოთ ვებ-გვერდზე: www.nexia.ge

 

კომპანია Nexia Solutions აცხადებს ანაზღაურებად სტაჟირებას გაყიდვების მიმართულებით.

 

ფუნქცია-მოვალეობები

• არსებულ და პოტენციურ კლიენტებთან სატელეფონო ზარების განხორციელება;

• პოტენციური კლიენტებისათვის Nexia Solutions-ის სერვისების გაცნობა და მათთვის შესაბამისი შეთავაზების მომზადება;

• შეხვედრების ორგანიზება და პრეზენტაციის ჩატარება;

• არსებული და პოტენციური კლიენტების ბაზების მართვა/განახლება;

• გაყიდვების რეპორტინგის წარმოება.

 

მოთხოვნები

• სასურველია რუსული და ინგლისური ენების მაღალ დონეზე (B2) ცოდნა;

• საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა;

• გამართული ვერბალური და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;

• დროის ეფექტურად მართვის უნარი;

• გუნდური მუშაობის უნარი.

 

სამუშაო ადგილი/გრაფიკი

• სამუშაო ადგილი - ქ. თბილისი, მერაბ ალექსიძის 12, ბიზნეს ცენტრი „King David”

• სამუშაო გრაფიკი - ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-19:00

 

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ მისამართზე: hr@nexia.ge გთხოვთ, ელექტრონული წერილის ველში (Subject) აუცილებლად მიუთითოთ: „ანაზღაურებადი სტაჟირება გაყიდვების მიმართულებით“.