საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
eng
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon
საკონკურსო დოკუმენტაციის მიღების პერიოდი: 27/06/2023 - 14/07/2023

Nexia TA საერთაშორისო აუდიტორული და საკონსულტაციო კომპანიების ათეულში შემავალი ბრენდის – Nexia International-ის წარმომადგენელია საქართველოში. Nexia-ს ქსელი, რომელიც ფოკუსირებულია სხვადასხვა ქვეყანაში მხარი დაუჭიროს ადგილობრივი ბიზნესის ზრდასა და განვითარებას, წარმოდგენილია მსოფლიოს 122 ქვეყანაში 720-ზე მეტი ოფისით და წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოშიც 2014 წლიდან.

 

Nexia TA აერთიანებს 300-მდე პროფესიონალს და 500-მდე კლიენტს რომლებიც ყოველდღე ადგილზე ქმნიან და ავითარებენ ახალ ხედვებს, შესაძლებლობებს, ახალ ინსტრუმენტებს კლიენტი კომპანიების გამოწვევების გადასაჭრელად. Nexia TA-ს ცოცხალი და დინამიური გუნდი ამას ახორციელებს წარმატების მიღწევის მუდმივი სურვილით, გამოცდილებით და ცოდნით.

 

Nexia TA აცხადებს სტაჟირებას კლიენტებთან ურთიერთობის დეპარტამენტში.

 

ძირითადი მოვალეობები:

• არსებულ და პოტენციურ კლიენტებთან ურთიერთობა, Nexia TA-ს სერვისის გაცნობა და შეთავაზება;

• ბაზების მართვა და განახლება;

• მეილების მართვა;

• შეხვედრების ორგანიზება.

 

მოთხოვნები:

• კომუნიკაციის კარგი უნარი;

• საოფისე პროგრამების ცოდნა;

• სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა;

• გუნდური მუშაობის უნარი.

 

♦ სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-19:00 საათი, უნივერისტეტთან შეთავსებით

♦ სამუშაო ადგილი: მ. ალექსიძის N12, King David-ის ბიზნეს ცენტრი

♦ სტაჟირების პირობები: სტაჟირების ხანგრძლივობა 4-6 თვე, სტაჟირება პირველი ორი თვე არ არის ანაზღაურებადი, თუმცა მოქმედებს საბონუსე სისტემა. სტაჟირების წარმატებით გავლის შემთხვევაში მოხდება სტაჟიორის დასაქმება.

 

დაინტერესებულ კანდიდატებს ვთხოვთ, გამოაგზავნონ CV შემდეგ ელ. ფოსტაზე: hr@nexia.ge. წერილის სათაურში ("subject") აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება - "სტაჟიორი კლიენტებთან ურთიერთობის დეპარტამენტში".

 

გისურვებთ წარმატებებს!