საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
eng
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon

BDO Digital არის წამყვანი აუდიტორული და ბიზნეს საკონსულტაციო კომპანია BDO-ს შვილობილი კომპანია.  BDO-ს ციფრული მიმართულება 2004 წლიდან ქართულ კომპანიებს ციფრული ტრანსფორმაციის სრულ საკონსულტაციო და ტექნოლოგიურ გადაწყვეტებს სთავაზობს. გუნდი 100-მდე გამოცდილ თანამშრომელსაერთიანებს, მათ შორის მონაცემთა მეცნიერებს, პროგრამისტებს, კიბერუსაფრთხოების სერტიფიცირებულ ოფიცრებსა და ინდუსტრიის სხვა სპეციალისტებს. 

BDO Digital-ს ლოკალური გამოცდილებითა და BDO-ს გლობალური ქსელის მხარდაჭერით 16 წლის მანძილზე საქართველოს ბაზარზე 700 -ზე მეტი პროექტი აქვს განხორციელებული.

BDO Digital-ის გუნდი გთავაზობთ საინტერესო და მეგობრულ სამუშაო გარემოს. მუდმივ სწავლებასა და განვითარებას.

 

ადგილმდებარეობა - ი.თარხნიშვილის #2, ვერე ბიზნეს ცენტრი

 

ვაკანსიის დასახელება - IT აუდიტორი

 

სამუშაო საათები - სრული სამუშაო გრაფიკი, ორშაბათი - პარასკევი, 09:00 – 18:00

 

ფუნქცია/მოვალეობები:

ინფორმაციული სისტემების აუდიტის პროცესში მონაწილეობა და შესაბამისი ანგარიშის მომზადება.

ინფორმაციული უსაფრთხოების სისტემებისა და ტექნიკური კონტროლის მექანიზმების აუდიტი და ეფექტურობის შეფასება.

IT პროგრამების და საბუღალტრო, ფინანსური და ოპერაციული კონტროლის პროცედურების ადეკვატურობის/ეფექტურობის შესაფასება

აუდიტის პროცესში პერსონალური მონაცემების უსაფრთხოებისა და კიბერ უსაფრთხოების მოთხოვნებთან შესაბამისობის შეფასება

 

მოთხოვნები:

ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართულებით მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება.

IT და უსაფრთხოების სტანდარტების ცოდნა(ISO 27001, Cybersecurity, NIST Cybersecurity Framework, COBIT...)

სავალდებულოა ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა

CISA და CISM სერტიფიკატები ჩაითვლება უპირატესობად

სასურველია საინფორმაციო ტექნოლოგიებთან დაკავშირებული რისკების მართვის და კონტროლის მექანიზმების ზოგადი ცოდნა

სასურველია ინფორმაციული უსაფრთხოების რისკების მართვის შესახებ ზოგადი ცოდნა

უსაფრთხოების დაცვის მექანიზმების (NGFW, IDS/IPS, EDR, DLP, SIEM) სისტემების მუშაობის პრინციპების ცოდნა და/ან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

ეფექტური წერილობითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი.

ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნება.

გუნდურად მუშაობის უნარი.

 

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა უნდა გამოაგზავნონ რეზიუმე მისამართზე hr@bdo.ge. გთხოვთ, Subject-ში მიუთითოთ IT აუდიტორი. განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 12.03.2021

 

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენ მიერ ვაკანსიის/სტაჟირების ფარგლებში ჩვენთვის რეზიუმეს ან/და პერსონალური მონაცემების შემცველი სხვა დოკუმენტის წარდგენით ჩვენ და ჩვენთან აფილირებულ პირებს (დამფუძნებელი/შვილობილი კომპანიები) უფლებამოსილებას გვანიჭებთ განვახორციელოთ მოცემული ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის მოწოდებული (გადმოგზავნილი) რეზიუმეს ან/და პერსონალური მონაცემების შემცველი სხვა დოკუმენტის დამუშავება, მათ შორის ბაზაში შენახვა, არაუმეტეს მომდევნო წლის 31 დეკემბრამდე. აღნიშნულის მიზანია, სამომავლოდ, შესაბამისი ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში, გვქონდეს შესაძლებლობა განვიხილოთ თქვენი კანდიდატურაც. იმ შემთხვევაში, თუ თქვენი გზავნილი შეიცავს სხვის პერსონალურ მონაცემებს(აც) ასეთ შემთხვევაში, თქვენ გეკისრებათ საქართველოს კანონმდებლობით, მათ შორის პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ კანონის მოთხოვნების უპირობა დაცვა. მნიშვნელოვანია, აცნობიერებდეთ, რომ უკანასკნელ შემთხვევაში, ინფორმაციის სუბიექტის ინფორმირება და მისგან სათანადო წესით მოპოვებული თანხმობის მოპოვების ვალდებულება ჩვენთვის მისი მონაცემების მოწოდებაზე გეკისრებათ თქვენ.

 

ჩვენ ვგმობთ და ვემიჯნებით ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციას და სექსუალურ შევიწროვებას, როგორც წინასახელშეკრულებო (მათ შორის, ვაკანსიის შესახებ განცხადების გამოქვეყნებისას და შერჩევის ეტაპზე), ისე, შრომითი ურთიერთობის ფარგლებში. ვაღიარებთ პირთა მიმართ თანაბარი მოპყრობის პრინციპის და გვაქვს მოლოდინი, რომ ჩვენ მსგავსად, ემხრობით ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციის  აკრძალვას, რასის, კანის ფერის, ენის, ეთნიკური და სოციალური კუთვნილების, ეროვნების, წარმოშობის, ქონებრივი ან წოდებრივი მდგომარეობის, საცხოვრებელი ადგილის, ასაკის, სქესის, სექსუალური ორიენტაციის, შეზღუდული შესაძლებლობის, რელიგიური, საზოგადოებრივი, პოლიტიკური ან სხვა გაერთიანებისადმი, მათ შორის, პროფესიული კავშირისადმი, კუთვნილების, ოჯახური მდგომარეობის, პოლიტიკური ან სხვა შეხედულების გამო ან სხვა ნიშნით.