საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
  • სტუდენტებისთვის
    left arrow
  • აბიტურიენტებისათვის
    left arrow
  • კვლევა
  • კურსდამთავრებულები
  • საერთაშორისო ურთიერთობები
  • თსუ online
  • ინოვაციების ცენტრი
  • eng
    facebook
    youtube
    twitter icon
    linkedin icon

    Nexia Georgia საერთაშორისო აუდიტორული და საკონსულტაციო კომპანიების ათეულში შემავალი ბრენდის – Nexia International-ის წარმომადგენელია საქართველოში. Nexia-ს ქსელი, რომელიც ფოკუსირებულია სხვადასხვა ქვეყანაში მხარი დაუჭიროს ადგილობრივი
    ბიზნესის ზრდასა და განვითარებას, წარმოდგენილია მსოფლიოს 122 ქვეყანაში 720-ზე მეტი ოფისით და წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოშიც 2014 წლიდან. Nexia Georgia აერთიანებს 300-მდე პროფესიონალს და 500-მდე კლიენტს, რომლებიც ყოველდღე ადგილზე ქმნიან და ავითარებენ ახალ ხედვებს, შესაძლებლობებს, ახალ ინსტრუმენტებს კლიენტი კომპანიების გამოწვევების გადასაჭრელად. Nexia Georgia-ს
    ცოცხალი და დინამიური გუნდი ამას ახორციელებს წარმატების მიღწევის მუდმივი სურვილით, გამოცდილებით და ცოდნით.


    Nexia Georgia აცხადებს სტაჟირებას კლიენტებთან ურთიერთობის დეპარტამენტში.


    ძირითადი მოვალეობები:
    • არსებულ და პოტენციურ კლიენტებთან ურთიერთობა, Nexia Georgia-ს სერვისების გაცნობა და შეთავაზება;
    • ბაზების მართვა და განახლება;
    • მეილების მართვა;
    • შეხვედრების ორგანიზება.


    მოთხოვნები:
    • კომუნიკაციის კარგი უნარი;
    • საოფისე პროგრამების ცოდნა;
    • სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა;
    • გუნდური მუშაობის უნარი.


    ➢ სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-19:00 საათი, უნივერსიტეტთან შეთავსებით
    ➢ სამუშაო ადგილი: მ. ალექსიძის ქ. 12, King David.
    ➢ სტაჟირების პირობები: სტაჟირების ხანგრძლივობა 4 თვე, სტაჟირება არ არის ანაზღაურებადი, თუმცა მოქმედებს საბონუსე სისტემა.

    სტაჟირების წარმატებით გავლის შემთხვევაში მოხდება სტაჟიორის დასაქმება.


    დაინტერესებულ კანდიდატებს ვთხოვთ, გამოაგზავნონ CV შემდეგ ელ. ფოსტაზე: hr@nexia.ge. წერილის სათაურში ("subject") აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება - "სტაჟიორი კლიენტებთან ურთიერთობის დეპარტამენტში".


    გისურვებთ წარმატებებს!