საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
  • სტუდენტებისთვის
    left arrow
  • აბიტურიენტებისათვის
    left arrow
  • კვლევა
  • კურსდამთავრებულები
  • საერთაშორისო ურთიერთობები
  • თსუ online
  • ინოვაციების ცენტრი
  • eng
    facebook
    youtube
    twitter icon
    linkedin icon

    კომპანია UGT-ს ინფორმაციული ტექნოლოგიების მართვის სამსახურში, რომელიც IT სერვისებით უზრუნველყოფს, როგორც კომპანიის თანამშრომლებს, ასევე კლიენტ ორგანიზაციებს, გვაქვს სერვის დესქის ოპერატორის ვაკანსია.

     

    ფუნქცია-მოვალეობების ძირითადი (არასრული) ჩამონათვალი მოიცავს შემდეგს:

     

    • კლიენტის ინფორმაციული ტექნოლოგიების სერვისების მომხმარებლებთან კომუნიკაცია (სხვადასხვა საშუალებებით) და კონსულტაციის გაწევა;

    • ინციდენტების/სერვისული მოთხოვნების და ინფორმაციული მოთხოვნების იდენტიფიკაცია, რეგისტრაცია სერვის დესქის პორტალზე;

    • ინციდენტის რეგისტრაციისას სავალდებულოა შემდეგი ველების შევსება: ინციდენტის კატეგორიზაცია, ინციდენტების პრიორიტეტიზაცია;

    • რეგისტრირებული ინციდენტების და სერვისული მოთხოვნების სრულყოფა და შესაბამის მხარდაჭერის ჯგუფებისთვის განაწილება (ფუნქციური ესკალაცია);

    • კრიტიკული ინციდენტების იდენტიფიცირება და მათი იერარქიული ესკალაცია;

     

    აუცილებელი მოთხოვნები:

     

    • მომხმარებლებთან კომუნიკაციის გამოცდილება;

    • ინგლისური ენის ცოდნა (საკომუნიკაციო დონეზე);

    • სასურველია IT სერვისების შესახებ ზოგადი ინფორმაციის ცოდნა;

     

    დაინტერესებულ კანდიდატებს შეუძლიათ რეზიუმე გამოგვიგზავნონ შემდეგ მისამართზე - vacancy@ugt.ge და სათაურის ველში მიუთითონ “სერვის დესქის ოპერატორი“.